۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 1001612

حجت الاسلام سرلک گفت: جهاد تبیین مهمترین دستاورد نماز جمعه در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه است.

جهاد تبیین مهمترین دستاورد نماز جمعه است

همزمان با فرا رسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه‌ اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه الیگودرز روز گذشته در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز با اشاره به دستاوردها و کارکردهای نماز باشکوه جمعه، اظهار داشت: نماز جمعه از نعمت‌های بزرگ الهی است که خدای متعال به برکت انقلاب و نظام اسلامی نصیب مردم نموده و تاکنون برکات فراوانی برای کشور و ملت در پی داشته است.

اقامه

وی با بیان اینکه نماز جمعه کانون ارتباط نمازگزاران با خالق هستی و عامل پیوند مردم با نظام اسلامی است، افزود: جهاد تبیین مهمترین دستاورد نماز جمعه در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه است.

حجت الاسلام سرلک، با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه محل بیان مسائل و مشکلات مردم در مناطق گوناگون است، یادآور شد: ائمه جمعه صدای مطالبات مردم را به گوش مدیران و مسئولان می‌رسانند.

امام جمعه الیگودرز، با بیان اینکه کارکنان ستاد نماز جمعه در جذب نوجوانان و جوانان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و فعالان برگزاری نماز جمعه باید با برگزاری برنامه‌های با محتوا و هدفمند در راستای ارتقا بصیرت دینی و سیاسی قشر جوان، همت خود را به‌کار گیرند.

محرابی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه الیگودرز نیز در با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این ستاد، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه با موضوع نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از اعضای فعال ستاد و برپایی میز خدمت از مهمترین برنامه‌های ۵ مرداد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.